Noordelijke verkiezingsavond in Fries Congrescentrum Drachten

Maandag 27 februari om 19:30 uur wordt er een debatavond georganiseerd in het Fries Congrescentrum te Drachten, iedereen is welkom, lid of geen lid.

Een avond met als doel elkaar te inspireren voor de campagne en in gesprek te gaan met Tweede Kamerleden Aukje de Vries en Arno Rutte, de noordelijke VVD-kandidaten. Maar ook een avond om introducés mee te nemen en te laten horen hoe de VVD over een aantal zaken denkt.

Centrale thema’s zijn zorg en financiën, maar uiteraard is er volop ruimte voor vragen over andere beleidsterreinen bij de beide Kamerleden.

De gespreksleiding is deze avond in handen van Monique Boskma, voorzitter Seniorennetwerk NL en Fryslân.

Aanwezig zijn vertegenwoordigers van het regiobestuur, vele mannen en vrouwen van de campagneteams en vertegenwoordigers van de Statenfracties en raadsfracties. Ook zijn de besturen en leden van de seniorennetwerken van Groningen en Drenthe en de lokale VVD netwerken vertegenwoordigd. Kortom; in de pauze en de ‘nazit’ is er volop kans om met elkaar over diverse zaken van gedachten te wisselen.

Fries Congrescentrum
Drachten
Ontvangst:    19.00 uur
Bijeenkomst: 19.30-21.30 uur
Adres: Oprijlaan 3, 9205 BZ Drachten

Om een indicatie voor het aantal stoelen en de catering te hebben, horen we graag of u van plan bent te komen (info@friescongrescentrum.nl).  Uiteraard blijft onverwachts bezoek mogelijk!

Wij rekenen op uw komst en een inspirerende avond!

Johannes Bosgra, voorzitter VVD De Fryske Wâlden